De Schalkse School

Leren met lef en plezier!

Stapels nakijkwerk, lesvoorbereidingen, zinloze vergaderingen, het gevoel niet gewaardeerd te worden, last van een leidinggevende, collega, leerling of ouders. Of: de uitdaging missen, verveling of ‘op de automatische piloot’ werken. En dan nog al die taken ernaast…

Stress is beroepsziekte nr. 1 en dat houden we met elkaar in stand. Een beetje druk is niet erg, maar teveel stress is totaal onnodig; dat kan ècht anders! “Bijna 40% van de collega’s in het onderwijs ervaart serieuze werkdruk of stress.” (bron: AOB, 2021)

Ben jij één van die hardwerkende collega’s?

HUMAN IMPACT NL is er om deze collega’s op een prettige, ontspannen (schalkse) manier te begeleiden naar meer werkplezier. Aanvankelijk begeleid, maar je bent professional, dus kan je dat op termijn ook zelf en daar werken we naartoe. Geen quick fix, maar een duurzame verandering met als resultaat: vol energie naar school en voldaan weer naar huis. Goed voor werknemer èn werkgever.

Eerst een zorgvuldige intake en praktische analyse op een plezierige, ongedwongen wijze, daarna een praktische aanpak op maat. Daar word je blij van! Velen gingen u succesvol voor, individueel of in teams. Lees de reviews over de trainingen, workshops of 1-op-1 coaching m.b.v. de IPA/OMWEN-methode.

Neem bij vragen of interesse persoonlijk contact op.